Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

  • Pokoje hotelowe wynajmowane są na doby.
  • Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 a kończy o godz. 12.00 następnego dnia.
  • Jeżeli istnieje taka możliwość, Gość może zająć pokój przed rozpoczęciem doby hotelowej bez dodatkowej opłaty.
  • W przypadku pozostania w hotelu po zakończeniu się doby hotelowej, jednak nie dłużej niż do godz. 17.00, do rachunku dolicza się należność za pół doby.
  • Życzenie przedłużenia pobytu poza dzień określony w dniu przyjazdu, prosimy zgłosić w Recepcji najpóźniej wieczorem dnia poprzedniego.
  • Podstawą do zameldowania Gościa w pokoju hotelowym jest okazanie przez niego dowodu osobistego lub paszportu.
  • Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

Hotel ma obowiązek zapewnić:

  • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę
  • sprzątnie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
  • w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.

Hotel zobowiązany jest:

  • Bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń hotelu oraz czystości i porządku w hotelu poprzez podejmowanie działań mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek lub uzupełnienie braków.
  • Do świadczenia nieodpłatnie usług: depozytowych, budzenia o wyznaczonej godzinie, przyjmowania bagażu na przechowanie.
  • Hotel może odmówić przyjęcia rzeczy do depozytu, jeżeli zagraża ona bezpieczeństwu.

Hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie przez okres inny niż okres pobytu Gościa w hotelu oraz gdy rzeczy, nie mają cech bagażu.

Odpowiedzialność hotelu za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. nr 16 z 1964 r. Poz. 9 z późniejszymi zmianami).

Zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministerstwa Sprawiedliwości z dn. 24 listopada 1964 r. w sprawie ograniczenia odpowiedzialności osób utrzymujących zarobkowo hotele lub inne podobne zakłady, (Dz. U. nr 45 poz 225 z 1985 r. i Dz.U. nr 64 z 1990 r. p. 378) odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostały złożone na przechowanie do depozytu w Recepcji.

  • Gość hotelowy nie może udostępniać lub przekazywać wynajmowanego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym wyłącznie za zgodą pracownika Recepcji do godz. 22.00.
  • Cisza nocna obowiązuje w Hotelu od godz. 22.00 do godz. 6.00 następnego dnia.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokojach hotelowych obowiązuje całkowity zakaz palenia świec oraz używania przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń (z wyjątkiem komputerów osobistych i golarek).
  • Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju braki, uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, które powstały z winy Gościa lub odwiedzających Go osób. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  • Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
  • Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa, na koszt adresata. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
  • Obowiązuje zakaz wnoszenia własnego alkoholu do restauracji Hotelu Trzebnica
  • Obowiązuje zakaz wynoszenia asortymentu bufetu śniadaniowego z restauracji Hotelu Trzebnica
  • Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt na całym terenie Hotelu Trzebnica

Uwaga ważna informacja:
Informujemy, że w przypadku stwierdzenia palenia papierosów w pokoju lub łazience, a także przez okno pokoju dla niepalących zostanie naliczona kara w wysokości 100 Euro, wywołanie alarmu przeciwpożarowego skutkować będzie karą 350 Euro.
Hotel Trzebnica dysponuje dwoma pokojami dla osób palących, obowiązuje wcześniejsza rezerwacja.